That's it!تو دقیقا همون معجزه ی نابِ مهربونی هستی که میای و آسمون سیاه آدما رو با بخشیدنِ ستاره های وجودت نور می بخشی.تو از وجود خودت به آدما هدیه میدی!+ "تو خودِ خودِ بی نهایتِ کهکشانی"
"Melody"
نوشته شده در جمعه چهارم اسفند ۱۳۹۶ساعت 10:3 توسط S|
Great Galaxy...
ما را در سایت Great Galaxy دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: جمعه 4 اسفند 1396 ساعت: 13:06